Monday 14 February 2011

Vladeasa - part I

Un weekend excelent la Vladeasa incepe asa: - plecarea vineri seara pe ploaie; - sosirea noaptea la cabana pe o ninsoare zdravana, zapada pana-n genunchi si un viscol care intentiona sa te ia pe sus; - dezghetarea la cabana, mancat, baut, povestit, glume pe seama canon/nikon; - dormit in cabana care parca se dezmembra la vantul de afara; - trezirea dimineata, afara acelasi viscol ninsoare si o vreme care nu te mai facea sa iesi. Am iesit totusi si am parcurs un drum de 7 km spre pietrele albe, la inceput prin viscol si ninsoare, iar apoi s-a produs si surpriza, prima pata de cer albastru, urmata de mai multe iar spre finalul zilei un cer senin si frumos :) Am sa postez cateva imagini de sambata, iar apoi vor urma cele facute duminica, o zi absolut superba... Enjoy ! :)






6 comments :

vali said...

Fain.Pe o parte mi ciuda ca n-am venit cu voi

Adrian Petrisor said...

Vali, tot e bine ca ai si varianta cu `pe de alta parte` :) Merci mult !!!

Anonymous said...

Molto molto belle e suggestive.

Anonymous said...

Fotografiile tale denotă o forţă extraordinară.
Mi-au plăcut nr 2 şi 4. Voi studia tot ce e pe aici.

Laura Delegal - Leroy Photography said...

Wow, I love all of them, from the folks traipsing through the snow down to the beautiful sunset landscapes. Lovely.

Adrian Petrisor said...

Thanks !!!